דיאן שוורץ חושפת לראשונה: "הרביצו לי ושרטו ונפצו את החלונות הרכב של אחותי"

דיאן שוורץ התייחסה לקשר הרומנטי שפיתחה עם נתנאל כאשר במהלך הראיון היא לראשונה דיברה גם על מה שקרה למשפחה שלה בזמן שהיא הייתה בבית האח הגדול ולא תאמינו מה קרה להם

דיאן שוורץ התראיינה לראשונה וחשפה: "קראתי וראיתי מה אמרו על נתנאל ועלי. הייתי שם בשבילו כל הזמן, והוא היה בשבילי. כואב לי לשמוע את זה. למרות שזה לא נראה ככה, מאוד נהניתי בבית. עברתי חוויה מטורפת, זכיתי בחברים לחיים בעיני. היה לי כיף בבית, למרות הכל. נכנסתי לריאליטי ולקחתי אחריות, ידעתי שאני אקבל ביקורת. הגלים של ההסתה, השנה והנאצה – נשבר לי הלב שהמשפחה שלי צריכה לעבור את זה בגללי. זה לא אנושי. תביעו דעה, אבל לא ככה".

על המשפחה: "אימא שלי פחדה לצאת מהבית, ניפצו לאחותי את המראות ברכב. מתהפכת לי הבטן, אני לא יכולה עם הדברים האלה. הביקורות לא קשות לי. אמרתי שאני טפלון, אבל שיקרתי. אני בעד הבעת ביקורת על ההתנהגות שלי, צורת הדיבור שלי, השיח. קשה לי עם האלימות ברשת. אני לא דמות בטלוויזיה, אני בן אדם עם רגשות".

עוד אמרה לוואלה: " לאחותי ריסקו את המראות באוטו, לחברה שלי ריסקו את השמשה. איימו לשים לי מטען חבלה מתחת לבית, לתפוס אותי בסמטה, לאנוס את אימא שלי. זה הכי קשה לי". על קאזם: "זו לא הייתה בחירת מילים נכונה שלי. זה נאמר בלהט הרגע, אחרי זה קאזם אמר לי שהוא אוהב אותי. את החשבון שלי איתו סגרתי. זו בחירה של הצופה אם להאמין לי או לא, אין לי אחריות עליו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן