תמיר ורדי מ"האח הגדול" חושף: "תמיד חשששתי שיחטפו לי את הילדה"

פיינליסט "האח הגדול"  בעבר, תמיר ורדי, הודה לאחרונה שפחד ונבהל מכל דבר בבית הסגור, הוא שירת ביחידה קרבית בצה"ל, חשף את הטראומה משירותו הצבאי וכעת מדבר על איך זה להיות אבא

בפוסט מרגש שהעלה הדייר לשעבר תמיר ורדי משתף מהלב: "קיבלתי מכם מלא בקשות לדבר ולשתף על הרבה נושאים בחוויה שלי כאבא בפני עצמי וכחלק מהורות משותפת, וקיבלתי גם המון עצות (תודה!) והתייעצויות (שבחלקן כמו שכתבתי לכם, גם אני קטונתי… ורק יכולתי לשתף מהמחשבות האישיות שלי)".

עוד אמר: "אני חושב שאחד הנושאים שהכי ביקשתם שאשתף היה, איך הכל התחיל. לא מה היה רגע ההחלטה, שדיברתי על זה כבר באח הגדול לא מעט, וגם פה (אביטל ואני החלטנו להביא ילד ביחד, ועומר גם כבן שלי לכל דבר…), אלא בתכלס. אז מה עושים. בטח כשאנחנו חברים ומכירים. אז מה, זה יותר קל? לא צריך הסכם? איך זה להיות אבא בהתחלה כשאורי נולדה? איך היה עם עומר? ועוד ועוד".

לסיכום ציין: "אז תראו, כל ההתחלה של הדבר הזה שנקרה הורות משותפת, ואבהות, היה עבורי חוויה מאד מטלטלת. נראה לי שגם לאביטל. לא בקלות צלחנו אותה ביחד, והצלחנו להגיע למקום שבו שנינו נמצאים היום. כי החברות שלנו התרסקה לתקופה מסויימת כי באמת היה לא קל. כנראה שסטורי אחד או פוסט לא יספיקו להעביר מה עברנו, או את התחושות והאתגרים שחוויתי, אז אני אנסה לכסות כמה שיותר בכמה חלקים, ואם יהיו עוד שאלות אז תגידו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן