צפו בסרטון! בלאגן בבית "האח הגדול" פיצוץ ומכות רצח בין אופק לטליה

טליה נגד אופק הפיצוץ הנוסף :"אני לא עשויה מהחומר שלך וטוב שכך ברוך השם" היא אמרה לו. זה קרה במהלך ישיבת התקציב בה הדיירים התקבצו בסלון על הטאבלט וערכו את רשימת הקניות השבועית.

במהלך הישיבה מספר דיירים רצו להוריד לטליה  שתי ק"ג קילו גזר שלה אבל אז אופק היה זה שביצע את הקיזוז כשהוא על הטאבלט. לאחר מכן חלק מהדיירים יצאו לעשן סיגריה באמצע ישיבת התקציב ואז היה דיון על הגזרים של טליה.  דרור אמר לטליה לקחת את הגזר שלה למקום משלה או להצהיר עליו כשלה כדי שלא יגעו לה בו וטליה טענה שבמצב של רעב ואז בר פתחה לצד אופק וטליה: "אני אקח את כל הגזרים בתוך שקית ואני אשן איתם".

טליה שהייתה כבר כעוסה  אמרה :"יש דברים שלא צריך לגעת בהם!". בר הגיבה:"אבל אין לו(לאופק) מאיפה להוריד". ואז אופק התערב בשיחה ונוצר פיצוץ: "כאילו אני אשם". וטליה עצרה אותו ויצאה עליו:"אופק, איך אמרת לי? 'אני לא רוצה לשמוע'. אני לא רוצה לשמוע".

אופק הגיב: "סבבה, שישה אנשים יושבים שם אומרים תורידו מהגזר ועל מי את באה??". טליה הגיבה:"מי הוריד מהגזר סבתא שלי!?". אופק המשיך ויצא להגנתו בצעקות על טליה:"מי לחץ? אני לחצתי. מי אמר להוריד מהגזר? שישה אנשים. אמרו כולם, לא ניגע בגזר ניתן לך אותם! הכי קל להגיד 'אל תגעו בירקות' אבל תגידי לי 'תוריד מהפאקינג כרובית!'".

@shmua.comטליה נגד אופק הפיצוץ שירד לפסים נמוכים??

♬ סאונד מקורי – שמועה בידור

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן