אחרי צביקה פיק: עוד זמר מאד מפורסם אושפז במצב קשה בבית חולים

בן זוגה של אנה זק, הוא רועי סנדלר, וכעת נחשך כי הוא נמצא איתה בבית חולים בזמן שהם חוגגים שלוש שנים ביחד. למרות המצב הלא פשוט הוא שומר על אופטימיות ומנסה לשיר במיטתו.

בפוסט שהעלה לרשת כתב סנדלר: "אני במצב לא רגיל בין רופאים, בדיקות ובתי חולים. זו תקופה לא פשוטה. ואני חייב לעצור הכל, להתאשפז ולקחת כמה ימים הפסקה כדי להתחזק ולהבריא". הוא קיבל קבלת פנים יפה מהאורחים שבאו לבקר אותו ושר איתם ביחד.

הוא כתב: "אני שלוש שנים עם אהבת חיי, זו לא הדרך שהייתי רוצה או חולם לחגוג, אבל מאחל לנו תמיד לאהוב בטוב וגם בפחות טוב. שנאהב ונשמח ונהיה בריאים לנצח. אוהב אותך ללא גבולות. אני רוצה לשתף אתכם שכבר 20 יום אני במצב לא רגיל בין רופאים, בדיקות ובתי חולים. זו תקופה לא פשוטה עבורי וניסיתי תוך כדי לעבוד ולתת את כל כולי, אך יש דברים שחזקים מאיתנו".

סנדלר סיכם: "השבוע הייתי אמור לפגוש אתכם ולחגוג אתכם על הבמות הגדולות ברחבי הארץ אך לצערי הרב החליטו הרופאים שאין ברירה ואני חייב לעצור הכל, להתאשפז ולקחת כמה ימים הפסקה כדי להתחזק ולהבריא. תודה לכם על האיחולים והחיזוקים שאתם שולחים לי, אתם הכח שלי ואני מבטיח לחזור בקרוב עם מלא בשורות מרגשות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן