נטלי דדון נגד בלה חדיד: "מעריצה את החמאס והג'יהאד הרוצחים"

בלה חדיד ממשיכה להעלות פוסטים נגד ישראל והדבר הזה הטריף את נטלי דדון שפתחה עליה בענק: "אני לא מבינה איך את יכולה לתמוך ברוצחים שפוגעים בבני עמך" כתבה הדוגמנית הישראלית בזעם

הדוגמנית בלה חדיד שיתפה סרטון של העיתונאי הישראלי גדעון לוי וכתבה: "במשך ימים נאמר לנו שהדרום נמצא תחת מצור בגלל סכנה. אף אחד לא ידע בדיוק מה הסכנה, ולפתע אחרי שלושה ימים הודיעו שזה מצב בלתי נסבל. עזה נמצאת תחת מצור 16 שנים וזה נסבל, אבל ערים ישראליות בדרום הארץ לא יכולות לשאת ארבעה ימים של סגר".

נטלי דדון כנראה לקחה את הבקשה של הצל והחליטה להפוך למסבירה של ישראלברשת. מה היא עשתה? היא  העלתה סרטון בו היא פנתה לחדיד ושאלה האם הצטרפה לג'יהאד האסלאמי? "אני לא מבינה איך את יכולה לתמוך ברוצחים שפוגעים בבני עמך. אותו ארגון שהפך את עזה לאיזור מלחמה. למה את לא יכולה ללמוד עובדות לפני שאת פולטת בולשיט אנטישמי שהמצאת? הם מכוונים טילים לעבר אזרחים ומסתתרים מאחורי אזרחים, אז בואי נלמד עובדות".

עוד כתבה: "ביממה האחרונה הם ירו למעלה מ-400 טילים לעבר ישראל, מתוכם 100 שנפלו בטריטוריה שלהם. לא אכפת להם מאזרחים. אולי כדאי שתגני על האזרחים עמם את מזדהה, ולא עם ארגוני הטרור משתמשים באזרחים כמגנים אנושיים. כדאי שתלמדי קצת עובדות, לפני שאת מתחילה עם התעמולה שלך שכוללת אפס עובדות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן