החשיפה המרגשת והמטלטלת של אירית רחמים

אירית רחמים כתבה על ההתמכרות הקשה שלה לקניות וזה קרה רגע לפני כניסת צום תשעה באב. אשת העסקים שיתפה את העוקבים וניסתה לתת עצות לכל מי שמכורה כמוה.

אשת העסקים שיתפה את העוקבים וניסתה לתת עצות לכל מי שמכורה כמוה בכל הקשור לקניות.  היא כתבה: "מוזמנות לעקוב אודות המכירה שתחל בשבוע הבא ולהשאיר לי הודעות בפרטי שאתן רוצות להגיע. אני מאחלת שבת טובה, צום קל שיהיה למי שצמ/ה, וידיעה ברורה שאם משהו מפריע לכן- תשתפו, תספרו, תטפלו. אין מה להתבייש. עצם ההודאה בבעיה שקיימת, היא כבר חצי דרך לטיפול ולריפוי".

עוד אירית רחמים כתבה: "דווקא לפני תום הימים שבין המצָרים, אני בוחרת להתוודות. אחרי שנה של מסע אישי ופרטי, בו הבנתי כי אני צריכה לטפל בעצמי, הבשילו התנאים להתקדם עוד צעד במסע המרפא, ולשתף את כל עשרות אלפי עוקביי. ניסיון החיים שלי יודע להעיד שלמי מאיתנו יש התמכרויות כאלה ואחרות שפוגעות לו באיכות החיים. גם לי יש התמכרות שכזו: אני שופוהוליקית. כן, כן. מכורה. מכורה לקניות של בגדים, של נעליים, של תיקים, של תכשיטים. בשנים האחרונות קניתי יותר מידי. עוד חולצה יוקרתית, עוד זוג נעליים ממותגות, עוד תיק של מעצב על, הרי אין לזה סוף".

לסיכום ציינה: "היום אני מבינה אילו חוסרים השופינג הבלתי נגמר הזה היה אמור למלא, אבל הרי כולנו מבינים שהרכישות האינסופיות הללו לא באמת מילאו אותי, להפך. מתהליך הניקוי והטיהור, אני פותחת לרווחה את חדר הארונות שלי ומוכרת את כל תכולתו. בגדי מותגים ומעצבים שבחרתי על פי טעמי, (את רובם אפילו לא הספקתי ללבוש) ואני מוכרת אותם לכן, במחירים שפויים עד מאוד. חשוב לי להיפרד מהבגדים היפים הללו, אבל אני רוצה שהם יגיעו לארונות של נשים שאוהבות ויודעות להתלבש, כמוני, ושהשמלה שקניתי בעשרות אלפי שקלים (אבל אמכור במאות בודדות בלבד) תקבל את המקום שמגיע לה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן