מבזק מיוחד: הגר וניר מ"חתונה ממבט ראשון" בהריון ראשון – בן או בת?

אחרי שהגר משה וניר פור הכירו לראשונה כבעל ואישה מתחת לחופה של "חתונה ממבט ראשון", השניים החליטו להמשיך יחד במסלול החיים המשותף שלהם. כעת נודע שהגר בהריון ויש לה שם בת.

את הזוגיות של הגר וניר אי אפשר לשכוח, כולנו מכירים אותם היטב כזוג הכי בולט על גבי המרקע הטלוויזיוני בעונה הקודמת של "חתונה ממבט ראשון", מפתיע לדעת שדווקא הזוג שהכי פחות ציפינו שיצליח, הצליח להחזיק את הקשר במידה כה חזרה, ואכן למרות הקשיים הרבים שהם חוו לעיני המצלמות ולעיני כל עם ישראל, הצליחו להוכיח הזוג שהאהבה מנצחת את כל הקשיים – לשמר את הקשר, להחיות אותו ואפילו לסיים בברית נישואין.

אחרי שהגר משה וניר פור הכירו לראשונה כבעל ואישה מתחת לחופה של "חתונה ממבט ראשון", השניים החליטו להמשיך יחד במסלול החיים המשותף שלהם. כעת נודע שהגר בהריון ויש לה שם בת. כזכור, אחרי שנתיים של זוגיות אוהבת וצמודה ביחד, ניר הציע להגר נישואים, וההתרגשות הייתה גדולה.

לאחרונה אמרה הגר על ההריון: "אני יכולה להגיד שזה משהו שאנחנו מאוד רוצים ומקווים שיקרה בקרוב. באיזשהו מקום חשבתי שבשלב הזה אני כבר אסתובב עם בטן בתל אביב אבל עוד לא, וזה יקרה בזמן שלו. יש בי צד שרוצה לדבר על זה ועל הדרך שלנו לשם כדי לעודד אחרים ולתת להם כוח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן