אייל גולן בהלם! הכירו תום שקד – בן הזוג הצעיר והחתיך של דניאל גרינברג!

תום שקד, יזם הנדל״ן, נצפה בשבועות האחרונים כשהוא מבלה עם גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג. אביו של תום הינו איש שיווק נדל״ן ותיק ובעל משרד עצמאי מוכר. כוכב חדש בביצה?

תום שקד בן ה32 נבחר בעבר לאחד הצעירים המבטיחים בתחום ומתגורר בשנים האחרונות בתל אביב אך במקור גדל בצפון הארץ. כעת מתברר כי יזם הנדל״ן, נצפה בשבועות האחרונים כשהוא מבלה עם גרושתו של אייל גולן, דניאל גרינברג. לפי מקרובים דניאל ותום מבלים יחד מאז החופשה שלה מעבר לים והם בלתי נפרדים ומדובר בתחילתו של סיפור אהבה גדול שאפילו אייל גולן בהלם ממנו.

עוד ידוע לנו כי אביו של תום הינו איש שיווק נדל״ן ותיק ובעל משרד עצמאי מוכר. האם צץ לנו כוכב חדש בביצה? אנחנו בהחלט נעקוב אחרי האירועים הללו. כאמור "סלע שקד-בית לשיווק", האחראית לשיווקן של יחידות דיור, הינה מחברות שיווק הנדל"ן המובילות כיום במדינת ישראל.

החברה עובדת עם יזמים וחברות קבלניות במקביל ובנוסף משווקת פרויקטים בערים שונות בכל הארץ.  בראש החברה עומדים תום שקד ודותן סלע, שני אנשי נדל"ן עם ניסיון רב שנים והצלחות מוכחות בתחום. החברה מתמחה בשיווק פרויקטים הן לשוק החופשי והן במסגרת "מחיר למשתכן", תוך מתן מעטפת כוללת ליזם- החל מגיבוש האסטרטגיה השיווקית ועד למכירת הדירה. תמונות פפראצי של דניאל ותום בחוף הים בתל אביב הגיעו למערכת עומרי חיון – אז זוג או לא זוג?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן