רגע אחרי הגמר! כוכב "הישרדות" החליט באומץ גדול לצאת מהארון!

אחד המתמודדים הבולטים בכל העונות של "הישרדות" החליט באומץ גדול לצאת מהארון שנים אחרי שהתפרסם. וזוכה לגל של מחמאות מכל העולם על הדרך בה יצא מהארון.

אוסקר "אוזי" לוסת יצא מהארון כביסקסואל בציוץ בו מתח ביקורת על חברי המפלגה הרפובליקנית. כזכור, מדובר בשורד שהפך לאחד מהכוכבים הגדולים ביותר של תוכנית הריאליטי "הישרדות". ללפני מספר שנים השורד המדובר יצא עם סלבס כמו לינדזי לוהן ואמנדה קימל, אבל עתה נחשף כי הוא יוצא מהארון. מדובר ב אוסקר "אוזי" לוסת שיצא מהארון כביסקסואל בציוץ בו מתח ביקורת על חברי המפלגה הרפובליקנית.

כזכור, מדובר בשורד שהפך לאחד מהכוכבים הגדולים ביותר של תוכנית הריאליטי "הישרדות". הוא הופיע בתוכנית  לפני 16 שנה אז סיים מקום השני והפך לאחד המתמודדים הפייבוריטים ביותר שיצאו מהתוכנית. בנוסף הוא גם השתתף בתוכנית עוד שלוש פעמים אבל לא זכה בה אף פעם.

עם השנים הוא הפך למודל לחיקוי וכל שורד בערך רוצה להיות כמוהו. הוא כתב:  "לכל העמיתים הרפובליקנים שלי ולכל מי שזה משנה לו – כן, אני ביסקסואל. האם אני מבצע פשע? אם כן אז בואו לתפוס אותי. תנו לכולנו לחיות בכבוד. תשאלו את עצמכם האם אתם תומכים באנשים, או באמונה הדפוקה שהאכילו אתכם בה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן