סערה בערוץ 13! כוכב "אקס פקטור" – עילאי אלמקייס נשלח לכלא!

הזמר עילאי אלמקייס מעכו הצליח לכבוש את הרשת עם מיליוני צפיות בביצועים על במת “אקס פקטור לאירוויזיון” ואחרי שהודח הוא הבטיח לא להיעלם: עכשיו הוא הסתבך קצת עם צה"ל אבל בקרוב תראו אותו על הבמות

השמועות בתעשייה מספרות שכוכב "אקס פקטור" עלה למשפט צבאי ונשפט לכלא הצבאי אך לבסוף שונה גזר הדין. למעלה מחמש מיליון צפיות רשם הביצוע של עילאי אלמקייס ל”עץ ירוק מפלסטיק” באודישן ל”אקס פקטור לאירוויזיון”, מאז עלה ליוטיוב רק לפני חצי שנה. אחריו הגיעו עוד ביצועים ועוד גרסאות כיסוי, שגרפו גם הם מספרים נאים ובעיקר, הצליחו להעלות את רף הסקרנות באשר לבחור הצעיר מעכו.

עכשיו הוא מתגייס אחרי תקופה קצרה של סלב. עם סיום הלימודים בתיכון וההשתתפות בתוכנית, אלמקייס עתיד להתגייס בקרוב לצה”ל, אך חלום הלהקה הצבאית נגנז כשהוא פספס את המיונים לפני פחות משנה – עכשיו הסיפור אחר לגמרי. בזמנו הוא אמר: "אני מאמין שהכל משמיים, ואם פספסתי את המיונים ללהקה הצבאית, כנראה יש סיבה”

לאחר מכן סייג: “עם עבודה קשה הכל אפשרי. חשוב לי לשרת בצה”ל, ואני לא מוכן לוותר על שירות משמעותי, בין אם קרבי או עורפי. אני מאמין שזה חלק מתהליך ההתבגרות פה, אצלנו במדינה. במקביל לשירות חשוב להמשיך לפתח את הקריירה שלי ואני מאמין שאני מסוגל לעשות את זה”. בכל אופן בסוף הוא ישרת בלהקה כמו שחלם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן