מיכאל בן דוד בהודעה דרמטית: "אני פורש מתחרות ה"אירוויזיון" בגלל שב"כ"

הבעיות נמשכות: האם משלחת האירוויזיון של ישראל לא תצא לתחרות? נכון לעכשיו השתתפות ישראל באירוויזיון בטורינו נמצאת בסכנה בשל שביתת משרד החוץ אשר לא מתאפשרת אבטחה למשלחת באיטליה.

מיכאל בן דוד שזכה ב"אקס פקטור" ככל הנראה לא יטוס לייצג את ישראל בתחרות הגדולה אירופה אחרי הודעת שב"כ שלא תאבטח את המשלחת ועוד הרבה תקלות בדרך. גלי אבני אורנשטיין, מנהלת ההסברה ב"כאן", סיפרה על הקשיים מולם מתמודד התאגיד כאשר רק בעוד חודש תיערך התחרות אבל כרגע ועדת חריגים החליטה שלא להחריג את הנסיעה של אנשי משלחת האירוויזיון של ישראל ונכון לעכשיו המשלחת לא תצא לתחרות.

זה קורה בגלל שביתה וסכסוך עבודה במשרד החוץ ועדין לא נמצא פיתרון. מסתבר שועדת חריגים החליטה שלא להחריג את הנסיעה של אנשי משלחת האירוויזיון של ישראל ונכון לעכשיו המשלחת לא תצא לתחרות. "על פי המצב כרגע, ישראל לא תשתתף באירוויזיון הקרוב, ואנחנו לא רואים את זה הולך לכיוון של פתרון. אם במשרד החוץ לא יועילו בטובם לפתור את העניין, התאגיד לא יכול לעמוד בזה, משלחות ייצוגיות של המדינה חייבות את הסדרי הביטחון של של השב"כ"  אמרה אבני – אורנשטיין.

מטעמו של מיכאל בן דוד נמסר: "נציג ישראל לאירוויזיון, הזמר מיכאל בן דוד מלא תקווה שמשרד החוץ והשב"כ יצליחו לפתור את נושא האבטחה ושהמשלחת הישראלית תוכל לצאת לנסיעה. מיכאל עובד במרץ ומשקיע את עיקר זמנו בחזרות לקראת האירוויזיון על מנת לתת את השואו הכי טוב ולייצג את מדינת ישראל בכבוד על הבמה הכי גדולה בעולם, בימת האירוויזיון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן