ואווו!!! אשתו של אלכס שטילוב הוקלטה: "ברוך השם שזה נגמר – שתעזוב את בעלי הנינה הזאת"

אחרי הגמר ולפני פסח: אלכס שטילוב ואשתו קבעו יחד עם נינה הרקדנית ובן הזוג שלה לארוחת ערב משותפת לחגוג את הזכייה הגדולה שלהם – שטילוב התרגש עד מאד

אחרי עונה מענינת מאד נקבע רשמית כי אלכס שטילוב ונינה סולוביוב הם הזוכים ב"רוקדים עם כוכבים". כך הוכרז בגמר התוכנית ששודרה אמש בקשת. כעת נודע כי אחרי הגמר ולפני חג הפסח אלכס שטילוב ואשתו קבעו יחד עם נינה הרקדנית ובן הזוג שלה לארוחת ערב משותפת לחגוג את הזכייה הגדולה שלהם.

נראה כי שטילוב התרגש עד מאד: "היו דברים שלא עבדו, בשביל זה באנו לכאן, ועל מה שלא עבד עבדנו יותר קשה. האמת שזה מדהים, אחרי חודשים אינטנסיביים של מלא שעות וחזרות, לסיים ככה את התוכנית עם שני ריקודים, שעזבי את הציון, הצלחנו להביא ביצועים שכל כך חיפשנו לאורך כל העונה, זו הרגשה מצויינת לסיים ככה את העונה. גם עם נאמברים מושלמים וגם עם הגביע ביד".

עוד אמר אלכס: "זה עולמות שונים, זה כל כך שונה. בספורט לא הרבה אנשים רואים את העבודה, ההשקעה, אבל פה כל המדינה יחד איתנו. אנשים התרגשו משבוע לשבוע, ראו את השיפור שלנו מריקוד לריקוד, זה היה מאוד מרגש לראות שכל המדינה, פוגשים אותנו ברחובות, מעודדים ותומכים בנו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן