רביב כנר נגד הפיגועים: "צריך להוציא בחוק עונש מוות למחבלים רוצחים"

רביב כנר ערך אמש את אירוע השקת אלבום הבכורה שלו, הנקרא "רסיסים" – הוא שקל תחילה האם לקיים את מופע ההשקה בהמשך החודש עקב המצב הביטחוני הרעוע אך החליט שלא

רביב כנר ביקש לא לתת פרס למחבלים. הוא בסופו של דבר החליט לא לדחות את אירוע השקת אלבום הבכורה שלו שנערך אמש במסעדה. אמנם הוא תוכנן להיות באווירת מסיבה אבל זה לא קרה מאחר והשירים בוצעו בצורה מינורית ולא בגרסתם המלאה כמו באלבום.

הוא דיבר: "צריך עונש מוות למחבלים ולגרש משפחותיהם מהארץ. אנחנו לא בפוסט טראומה אלא בטראומה. בפעם הראשונה הבעתי את דעתי שצריך עונש מוות למחבלים וגירוש משפחות המחבלים מהארץ, כך שמי שחושב אולי לצאת מהבית ולעשות מעשה נבזי ונורא כזה או אחר, שיחשוב לא פעם ולא פעמיים אלא עשר פעמיים".

עוד ציין: "השיר 'רסיסים' מתקשר לי מאוד למדינה, עם קשר חזק בין מה שקרה בעבר למצב שקורה עכשיו. לצערי אנחנו חווים הרבה מאוד אירועים. אנשים פשוט לא חושבים על המילים של 'רסיסים', גם אם זה נמצא בתת מודע שלהם. בהתחלה זה באמת היה מוזר מאוד לשמוע את 'רסיסים' במסיבה. אמרתי לעצמי, מי שמבין את משמעות המילים זה בסדר, והוא יכול לצעוק את זה במסיבה, ומי שלא מבין, זה גם בסדר. יש ילדים בני ארבע וחמש ששרים את 'רסיסים' ואני מאמין שהם לא מבינים את המילים עד הסוף. אני מאוד מתרגש ושמח שהשיר הגיע, בצורה כזאת או אחרת, לכל כך הרבה לבבות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן