בצער רב… אלירז אילנית והתינוקת אריאה.. הם כבר לא…. נקרע הלב

רגע לפני שהדוקו עולה על המסך שלכם, משפחת לוי שדה מעלה עוד סרטון לרשת והפעם: אילנית לוי מנשקת את אלירז שדה ושאר הילדים לובשים לבן לקראת סוף עונת הצילומים

אילנית לוי העלתה סטורי בו היא נראית עם בני המשפחה שלהם בתמונות של סיום העונה של הדוקו שלהם. זה קורה חודש אחרי שעלה טיזר אחר בנושא של התכנית, אז אילנית נראתה שואלת בצחוק מה כבר אלירז עושה בבית והוא אמר לה שבגלל שהוא לא מפריע יותר מדי ככה הבית מסודר.

אילנית צחקה על זה:" כן בטח אתה לא שותה ולא אוכל, לא מתלבש. מתקיים מהרוח הלחם והחמאה". כל זה כחלק מטיזר של המשפחה הכי מסקרנת בישראל שעומדת לככב לכם על המסך. הזוג אילנית לוי ואלירז שדה עומדים לככב בתוכנית דוקו ריאליטי חדשה שתעקוב אחר חייהם הפרטיים.

מצד אחד אילנית לוי, דוגמנית – מגישה, אשתו לשעבר של הזמר המצליח אייל גולן ואמא של ליאם ואלין שהפכו עם הזמן לכוכבים בעצמם. מהצד השני – אלירז שדה, שפרץ לחייכם בעונה השניה של "האח הגדול" ואף גרף את המקום הראשון. מאז הוא שידר ברדיו ובתוכניות טלוויזיה, הפך קמפיינר של הליכוד ונישא למלכת היופי אילנית לוי אחרי שבע שנות זוגיות ויחד הפכו לאחד הזוגות החמודים שיש לנו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן