מעין אדם נפצעה קשה והובלה לבית החולים ולא תשתתף בגמר "רוקדים עם כוכבים"

רגע לפני הגמר הגדול שייערך הערב מעין אדם נפצעה – זהקרה לה באחת ההרמות, משהו שמרגיש רציני. היא לקחה מלא משככים ונחושה לחזור לגנרליות. האם היא תתמודד?

מעיין אדם נפצעה והובלה לבית החולים וכפי שמסתמן לא תשתתף הערב בגמר בשידור החי. מספר שעות לפני הגמר ויש חשש כי מעין אדם לא תעלה לרקוד בו. רגע לפני הגמר הגדול שייערך הערב מעין אדם נפצעה – זהקרה לה באחת ההרמות, משהו שמרגיש רציני. היא לקחה מלא משככים ונחושה לחזור לגנרליות. האם היא תתמודד ותנסה לזכות בפרס הגדול?

היא כתבה: "נפצעתי באחת ההרמות, משהו שמרגיש רציני. לקחתי מלא משככים ונחושה לחזור לגנרליות. אלו עיניים של אחרי בכי על טהרת הלחץ והבהלה שמשהו ימנע ממני לתת נאמבר של החיים מחר. אני בטוחה שיהיה בסדר ואין משהו שזריקת  וולטרן לא פותרת. נכון?".

בשלב זה אדם לא מתכוננת לפרוש, אך העונה הנוכחית כבר הוכיחה בעבר שפציעה חמורה יכולה לגרום למתמודדים ללכת הביתה. אדם כתבה לפני הפציעה: "זו הרגע האחרון שלי בסטודיו שהפך לבית השני שלי בחודשים האחרונים. השארתי פה בקירות את כל הנשמה, דמעות וזיעה. כשירדתי במדרגות בפעם הראשונה, רעדו לי הרגליים, התרגשתי ופחדי ובעיקר הסתקרנתי לאן זה יקח אותי. לא שיערתי שכל כך הרבה טוב מחכה לי למטה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן