ליהיא גרינר לא מפסיקה לבכות ומספרת: "הוא מת, הוא הלך לעולמו"

אחרי שאיבדה נכסי נדלן בשווי עשרות אלפי שקלים באוקראינה, צרה נוספת נפלה על ליהיא גרינר שאיבדה את מישהו יקר לה, רגע לפני שהוא חוגג יום הולדת שנה ביחד איתה

ליהיא גרינר היא ללא ספק מלכת הביצה אחרי שבכל פעם מחדש מצליחה לחדש, לעניין ולהישאר רלוונטית. בין אם מדובר בפרשה עם שוטר תנועה, נדלן בחו"ל או במצב הדג שלה שימי. אז מה הצרות שלה בימים אלו? שבו טוב ושימו לב למקרה שקרה לה ממש לאחרונה.

אז מי הלך לעולמו? הדג של ליהיא שימי – אחרי שנה ביחד איתה. אז אחרי שאיבדה נכסי נדלן בשווי עשרות אלפי שקלים באוקראינה, צרה נוספת נפלה על ליהיא גרינר שאיבדה את שימי הדג שלה, רגע לפני שהוא חוגג יום הולדת שנה ביחד איתה. אם לא  די בכך, היא גם התייחסה למצב הנדלן שלה באודסה ואמרה כי עצוב לה מאוד בעקבות המצב, וזאת כי היא מאוד אוהבת את אוקראינה ואף רכשה שתי דירות בעיר הנמל שמופגזת יום ולילה.

גרינר טסה לאומן הרבה פעמים, והעיר קייב היא אחד המקומות האהובים עליה. גרינר חשפה שהיא קנתה 2 דירות ב-80 אלף דולר במדינה המופגזת על ידי רוסיה. עוד חשיפה ליהיא שאת הכסף היא לא בטוח איבדה כי הדירות עוד לא נבנו. עוד היא חשפה כי ביקרה באוקראינה הכי הרבה פעמים ורק לאחר מכן אמסטרדם. אהבתה לאוקראינה הובילו אותה לרכוש נדל"ן להשקעה ולמגורים אפשריים בעתיד אבל בעקבות הפלישה הרוסית, הבנייה של הדירות הופסקה. האם היא תקנה דג חדש כמו גם דירה חדשה? נחכה ונראה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן