אופס! רונה לי חשפה בטעות את הזוכים בגמר "רוקדים עם כוכבים" והכל נהרס!!!

הערב יערך הגמר הגדול של תכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", והשופטת הבכירה רונה לי שמעון, מבטיחה שהיא מכינה הפתעה גדולה במיוחד לצופים וכמובן גם לרקדנים השונים

רונה לי הגיעה לאולפן של גלית ואילנית רגע לפני הגמר הגדול, שייערך הערב. כידוע, אל הגמר הגיעו עדי אשכנזי, אלכס שטילוב ומעיין אדם. השופטת דיברה לקראת הרגע הגדול: "בשלבים האחרונים אתה מתבאס על כל אחד כי הם באמת כל כך טובים. אני חושבת שזה ברור מכל העונה שהייתי מאוד בעד יעל (בר זוהר). אני חושבת שמאוד הגיע לה להיות בגמר ולצערי זה לא קרה".

עוד אמרה: "אני מאוד מתרגשת לראות אותם במעמד הזה אחרי כל העבודה הקשה שהם עשו. היא עברה לי מהר בטירוף. הייתה עונה מאוד מפתיעה, לא חשבתי שאזכה לראות את מה שראיתי מהמתמודדים האלופים שלנו. הרגשתי שהצלחתי להעניק להם מרזי ניסיוני ושאולי זה עזר".

על השיפוט: "אנחנו מתים אחד על השני, נורא כיף לנו ביחד. בשביל זה הביאו ארבעה שופטים, כדי שיהיו כמה שיותר דעות. זה אומנות בסופו של דבר, אנחנו לא אמורים להרגיש אותו דבר. אנה ארונוב קיבלה ביקורת קשה על השיפוט כלפי סנדי בר? אני חושבת שזה שטויות במיץ עגבניות, זה הכי רחוק שיכול להיות מהאמת. אנה היא בן אדם מאוד מקצועי וזה המקצוע שלה וזה מה שהיא עושה כל חייה והיא נאמנה רק לדבר הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן