לנועה קירל נמאס והיא החליטה לזרוק פצצה ולספר את כל האמת על האקס

נועה קירל המשיכה הלאה וחובקת בן זוג חדש, תומר הכהן, עכשיו אתם מקבלים תמונות ראשונות שלהם מחגיגת יום ההולדת של קירל שנערכה אמש בפרטיות לשניהם

נועה קירל נמצאת בתקופה עמוסה. לפני ארבע שמונה חודשים היא ובן זוגה בשלוש השנים האחרונות, יהונתן מרגי, נפרדו. רגע אחרי נועה עלתה על מטוס לארצות הברית ובילתה שם עם תומר הכהן. עכשיו אתם מקבלים תמונות ראשונות שלהם חוגגים לנועה יום הולדת עם שף פרטי שדאג לבשל להם וביחד איתם ארוחת מלכים.

אז כן , נועה קירל, המשיכה הלאה ואין ספק כי היא הולכת בדרכן של זמרות רבות לפניה ומתאהבת בדוגמן ששיחק בקליפ החדש שלה. הדוגמן המתחיל תומר הכהן נראה בתמונות צמוד אליה ומקורביה מוסרים שהקליק היה מיידי בתחילת הצילומים והשניים אפילו בילו יחד בניו יורק לפני כחודשיים וחצי.

הזמרת המצליחה שבחודשים האחרונים משקיעה גם בקריירה בינלאומית וגם בזוגיות חדשה עם תומר הכהן, שהשתתף בקליפ שלה, ביצעה את השיר החדש שלה גם בפסטיגל האחרון. הזמרת, שבקרוב תסתכל על כולם ממעלה הגבעות של הוליווד, חגגה 21 שנות קיום ומיליוני דולרים באולפני ההקלטה בלוס אנג'לס, אבל זה לא מה שימנע ממנה לחגוג כמו שרק היא יודעת גם בארץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן