שירה פרבר מ"הישרדות" חושפת: "ההפקה התערבה, עשו הכל בשביל שלא אכנס לגמר"

שירה פרבר שיתפה פעולה עם הגולשים והעוקבים שלה ועכשיו היא יוצאת על ההפקה של הישרדות ועל מה שקרה שם אחרי שהיא לא הצליחה להגיע לגמר הגדול

השורדת שירה פרבר לא הצליחה להגיע לגמר של המשחק – אז למרות שהשורדת ששהתה זמן רב על האי בתנאי אקלים קשים, תחת שמש קופחת וכתמי פיגמנטציה חדשים שהצטרפו לעור פניה, עמלה מאז חזרתה הביתה בהשקעה של טיפולי יופי וטיפוח היא לא שוכחת את מה שההפקה עשתה שם לכאורה.

היא כתבה: "זה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה. ממש, ממש, ממש יותר קשה. קודם כול, באמת לא אוכלים כלום. רטובים בלילה, ישנים עם ג'וקים, ועוקצים אותך מכף רגל ועד ראש. את רעבה וקר לך ורטוב לך, ואת לא עם האנשים שאת רוצה להיות איתם ברגעים קשים או בכלל. בנוסף לזה, את לא הטאלנט שם. זה מאוד קשה. מגיעים לשבירות מאוד קשות. וכמובן, את הבת שלי אני לא עזבתי אף פעם ליותר משבועיים, ופתאום עזבתי לחודשיים את הבת שלי ואת בן הזוג שלי. זה מאוד קשה. הגעגועים הורסים אותך"

עוד ציינה: 'בהישרדות' מאוד לא אהבתי את זה שאיבדתי משקל ושרירים. יצאתי לשם עם קוביות בבטן, ותוך שבוע זה הפך לעור תלוי. הרגשתי שהגוף שלי תלוי עליי. אני אוהבת שיש שרירים. מאז שאני נערה, אני שחיינית. אני שמחה שזה לא עבר לי. אני שוחה מינימום ארבע פעמים בשבוע. שני ק"מ בכל פעם, או בבריכת גורדון או בים. אם אני שוחה בים, אני גם רצה קצת. יש לי מדריכה מטורפת לפילאטיס מכשירים, שמאתגרת אותי. קוראים לה גיל לוי ואני מתאמנת איתה שלוש פעמים בשבוע. אני עושה גם יוגה פעמיים בשבוע, גם בגורדון. אין יום שאני לא עושה משהו. קשה לי לא לעשות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן