בועז שרעבי נגד עדן בן זקן: "היא הודיעה לכולם שתארח אותי אבל לא מוכנה לשלם כסף"

עדן בן זקן הבטיחה כי היא תארח בהופעה שלה בחדרה את הזמר בועז שרעבי, לאחר התקרית הקשה במהלכה אחד הנוכחים בקהל בהופעתו צעק לעברו "תנו לו הליכון". אז למה זה לא קרה?

כזכור, המקרה המצער של שרעבי היה עצוב מאד. מדובר באותה צעקה שעוררה סערה לפני חודש וגרמה לבן זקן להוציא הודעה כי היא תארח את הזמר בן ה-74 ב-7.3. אז למה הוא לא בא? בועז שרעבי סירב להתארח במופע של עדן בן זקן לאחר שזאת סירבה לשלם לו את הסכום שדרש.

עכשיו הוא מגיב: "האחראים של עדן החמודה עוד לא סיכמו מחיר עוד לא כלום והודיעו שאני מופיע איתה. אחרי זה הם מתקשרים, הם לא הסכימו על המחיר. עכשיו מה אנשים יחשבו 'בועז לא הגיע להופעה'. הייתי מוכן להופעה פה קרוב לבית, קל"ב, חדרה".

"אני לא אומר שאני לא רוצה, מה אני אבוא בחינם? לפי מה שאני הבנתי, גם חצי חינם זה חינם. הבנת? אני כבודי במקומו מונח". רק לפני חודש נמסר מטבמה של בן זקן בנושא: "זמרת העשור עדן בן זקן פנתה ויזמה פניה אישית אל בועז שרעבי, אחד מהאמנים האהובים בישראל, לאור המקרה העצוב והמסוקר שהיה בהופעתו האחרונה, והזמינה אותו להתארח בהופעה בחדרה. בועז אישר בשמחה והשניים מתכננים להפתיע את הקהל במספר ביצועים משותפים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן