סערה בתעשייה! האם נסרין קדרי נישאה שלא כדין בגלל שהייתה בעבר מוסלמית?!

אחרי שלושה חודשי אירוסין ותחילתו של הריון אמש התייצבו לפני שבוע באולם אירועים בראשון לציון אלפי מוזמנים לחתונה של נסרין. אז מה הבעיה? תהליך הגיור של נסרין לא מוכר

לפני ארבע שנים, בית דין שלא מוכר על ידי הרבנות, רשם את נסרין תחת השם ברכה קדרי ולכן מבחינת מדינת ישראל היא לא מוכרת כיהודיה. אז כן, החופה של השניים נערכה מול עשרות אורחים בלב וכל האירוע היה תחת ניהולה של אירית רחמים, רגע לפני שהם צעדו אל החופה זכינו לתמונות ראשונות של החתן והכלה אבל יש בעיה.

על פי מאקו הטקס התנהל על פי המסורת אבל אין לו תוקף ברבנות. הרב חיים אמסלם הגיב: "מבחינתנו (עמותת עתים) היא התגיירה גיור כהלכה וזכאית לחתונה יהודית. נסרין עברה תהליך מסודר באמצעות בית דין של תלמידי חכמים, הם קבעו שהתגיירה מרצונה החופשי וללא שום אינטרס, והיא קיבלה את הגיור שלה כמו כל מתגייר שרוצה להצטרף אל העם היהודי".

עוד אמר: "אנחנו בעמותה מאמינים שהגיור הוא זכות לכל אדם, בתנאי שהוא מצטרף בליבו ונפשו לעם היהודי. נכון, היא לא מוכרת ברבנות. זה משהו אחר. היא, כמו מאות אלפים שמתחתנים לאו דווקא דרך הרבנות. הבכי של ברכה קדרי זה דבר שאנחנו לא יכולים לשכוח. זו הייתה התרגשות, כל הרבנים דמעו איתה ביחד. שמה נקרא בישראל ברכה קדרי, כך היא הוטבלה במקווה וכך היא גם התחתנה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן