בלעדי! קבלו את התמונות ורשימת השורדים המלאה בעונה החדשה של "הישרדות"

לפני שלושה ימים החלו הצילומים ל"הישרדות" העונה הרגילה. הרשימה החלה להתגבש כאשר נחשפים שלושה מתמודדים נוספים של ״הישרדות״. מי יחבור לגל רובין, מאור שושן , דורין דותן וגיא שיקר?

לפורטל עומרי חיון יש תמונות ראשונות של השורדות והשורדים החדשים. הראשונה היא הדוגמנית טניה לאורן, שהיתה בעבר חברה בלהקת הבנות ״פורמולה״, תהיה אחת המשתתפות בעונה של הישרדות. יש לה 180,000 עוקבים ובעבר סיפרה שיש לה גם פחד מחושך. מי שאולי יוכל לעזור לה להתמודד עם החושך על האי הוא השורד החדש והחתיך טל מורד, חייל משוחרר ששירת כלוחם.

השורדת הבאה שחתמה היא הוא ספיר קשתי, בת 30 וגם היא כוכבת רשת עם למעלה מארבעים אלף עוקבים. המתמודדים צפויים לצאת בשתי קבוצות דרך איסטנבול ומשם למנילה. כמו כן אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, בעונה הבאה של הישרדות אתם תראו על המסך שלכם גם את גל רובין, מאפרת ומעצבת שיער בת 32 ואם לשישה ילדים.

כך או כך, העונה האחרונה של הישרדות הסתיימה בהצלחה וכעת אנשי ההפקה עובדים כבר על העונה הבאה שעתידה להצטלם בקיץ. הרשימה של הכוכבים הבאים בתכנית מתגבשת כאשר השם הגדול ביותר שצפוי לקחת חלק בעונה הבאה הוא עדין סודי. מי עוד יככב עם גל? ומאור שושן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן