תוצאות האמת דלפו! אתם לא מאמינים כמה לאיזה מקום בגמר הגיעו מעין אדם וארטיום

בכל שבוע מככבת מעיין אדם בתחרות הריאלטי ״רוקדים עם כוכבים״ ושורדת את ההדחות פעם אחר פעם כשהיא גוברת על מתמודדים חזקים, בתקווה לזכות בגמר הגדול. עכשיו שטילוב "בא להפריע"

מעין אדם מבלה את החודשיים האחרונים בחזרות ואימונים בסטודיו יחד עם בן זוגה לריקוד ארטיום ולצד העבודה הקשה גם מגיעות תוצאות מרשימות. אדם הציגה מהפך גדול ושיתפה את השינוי החיצוני שעבר גופה. הרקדנית בהתהוות העלתה תיעוד מחדר החזרות והשוויצה בתמונה עדכנית של הבטן השטוחה והמחוטבת שלה כתוצאה מאימונים אינטנסיביים של השבועות האחרונים.

לאחר מכן הוסיפה תיעוד של סרטון ישן מתחילת החזרות בסטודיו, כשעוד לא הייתה עם ריבועים מושלמים בבטן אבל אם חשבתם שלשרוד בתוכנית זה ההישג הכי גדול של מעין אדם, אז פיספסתם את ההישג היותר מרשים שלה שהיא צברה מתחילת התוכנית ועד היום – לעמוד שווה בשווה מול אלכס שטילוב.

שבוע בלבד נותר לגמר, לפי תוצאות ההצבעה האחרונה של הקהל בבית שהגיעו למערכת עומרי חיון – שטילוב הוא המנצח בגמר רוקדים עם כוכבים. במקום השני עדי אשכנזי ובמקום השלישי מעין אדם, כך לפי התוצאות של הצבעות קהל האמת. אדם לא מבינה איך היא צריכה 10 שעות ביום לחזרות ושטילוב מסתפק בשעה במוצ"ש. צפו בניתוח שלה למצב:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן