תכירו את השורדת בביקני שטסה הלילה לפיליפינים לעונה החדשה של "הישרדות"

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, בעונה הבאה של הישרדות אתם תראו על המסך שלכם את גל רובין, מאפרת ומעצבת שיער בת 32 ואם לשישה ילדים.

טסה לפני שעה לעונה החדשה של "הישרדות" – גל רובין, שנולדה למשפחת דתית, התחנכה במוסדות לימוד חרדיים ויצאה בשאלה בדרך להישרדות. כן כן, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, בעונה הבאה של הישרדות אתם תראו על המסך שלכם את גל רובין, מאפרת ומעצבת שיער שיצאה בשאלה.

כשגל רובין החליטה לעזוב את העולם החרדי ולצאת בשאלה, אביה שמעון אמר לה בצורה חד-משמעית: "אם את לא הולכת בדרך הדת, את לא הבת שלי יותר. את הבת שלי רק בתעודת זהות". מטבע הדברים, המסע בניסיון לאחות את הקרע ולחדש איתו את הקשר לא היה פשוט.

כך או כך, העונה האחרונה של הישרדות הסתיימה בהצלחה וכעת אנשי ההפקה עובדים כבר על העונה הבאה שעתידה להצטלם בקיץ. הרשימה של הכוכבים הבאים בתכנית מתגבשת כאשר השם הגדול ביותר שצפוי לקחת חלק בעונה הבאה הוא עדין סודי. מי עוד יככב עם גל?דורין דותן, גיא שיקר ומאור שושן.

בימים אלו מתקיים משא ומתן סופי בין גל להפקה. מרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של 'הישרדות' ברשת 13. אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס לזהות המתמודדים". מה שבטוח את גל יהיה כדאי לא לפספס.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן