הפרשה חוזרת?! חיים רביבו נחקר במשטרה – האם הוא יפליל את אייל גולן?

פרשת אייל גולן מתחדשת? חיים רביבו נחקר במשטרה בחשד שביצע עבירות מין כחלק מפרשת משחקי חברה – הוא נחקר במשטרה לפני כשבועיים בעקבות בקשה מצד הפרקליטות לבצע השלמות

חיים רביבו שוב בחדר החקירות במסגרת פרשת "משחקי חברה" בה היה מעורב אייל גולן יחד עם אביו ז"ל. מדובר כאמור בהשלמות חקירה בתיק המכונה "פרשת משחקי חברה". השלמות החקירה התבקשו בעקבות תלונות חדשות בפרשה וכמה ממקורביו של הזמר אייל גולן נחקרו באזהרה, בהם רביבו שהכחיש בחקירה את החשדות נגדו.

כזכור, לפני כארבעה חודשים הוגשה תלונה נגד שחקן כדורגל עבר בגין ביצוע מעשה סדום, ושתי תלונות נפרדות על אונס נגד מפיק בכיר בתעשיית המוסיקה על ידי המתלוננות ט' ונ' מפרשת גולן. שתיים מהמתלוננות שגם הגישו נגד הזמר המפורסם גולן תביעת דיבה, הגישו 11 תלונות סך הכל בתחנת המשטרה ברמת החייל נגד 10 מהמעורבים בפרשת "משחקי חברה".

זה קרה עקב ביצוע עבירות של אונס, מעשי סדום והדחת קטין לשימוש בסמים. אושרת קירמה, עורכת הדין המלווה את המתלוננות התייחסה להגשת התלונות ואמרה: "אנו תקווה כי הפעם המשטרה תמצה את החקירה מול כל המעורבים החדשים והישנים, תוך התייחסות אל נ' וט' כאל נפגעות עבירה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן