סערה! רגע אחרי שיעל בר זוהר הודחה מ"רוקדים עם כוכבים" היא נפרדה מגיא זוארץ

יעל בר זוהר נפרדת שוב פעם מבעלה. כזכור בר זוהר שיתפה לאחרונה איך היא מסתדרת כשגיא זו-ארץ, בעלה, נוסע לחודשיים שלמים לצילומי "הישרדות". היא כתבה: "לא מאמינה שבעוד שבוע בדיוק אתה נוסע שוב לחודשיים".

עד אמש  (שני) גיא זוארץ ביקש מהעוקבים שלו להצביע ליעל בחצי הגמר של "רוקדים עם כוכבים" אך בסוף היא הודחה ועכשיו יש לה ממש מעט זמן עד שבעלה שוב עוזב את הארץ לחודשיים. חדי העין יודעים שנסיעה של זוארץ בתקופת האביב למשך חודשיים משמעותה צילומי העונה הבאה של הישרדות. למרות הפרידה מהבעל היא יכולה להיות מרוצה מהשכר שלו  מאחר וזוארץ חתום על חוזה טאלנט של מעל למיליון שקלים בשנה שמשולם לו כמשכורת חודשית.

על מנת להסביר טוב יורת אז זוארץ מקבל בחודש כמאה אלף שקל, כשהפרויקטים המרכזיים שלו בערוץ כאמור הם הישרדות והאח הגדול. כל זה קורה בזמן שאשתו יעל בר זוהר טיפסה עד לרביעייה האחרונה של רוקדים שעם כוכבים.

בכל אופן, בר זוהר לא יכלה להישאר אדישה והעלתה את רגע הגמר הכולל את זו-ארץ בפריים וכתבה, "לא יודעת איך אתה עושה את זה כל כך טוב! המלך שלי, כמה אני גאה בך! בית ספר למקצוענות אבל אני "לא מאמינה שבעוד שבוע בדיוק אתה נוסע שוב לחודשיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן