לא רק מיליון: לא תאמינו כמה כסף תקבל אלה אייבינדר על קמפיין חדש!

אלה אייבינדר, שזכתה בעונה הנוכחית של הישרדות, גרפה קמפיין מרשים – היא תרוויח סכום גדול עבור הקמפיין ונראה כי תקופת הזוהר שלה לא הולכת לעצור בקרוב

השתתפות בתוכנית הישרדות מביאה איתה גם קמפיינים, ואחת הכוכבות של העונה הנוכחית, אלה אייבינדר, עושה זאת ובענק. איינבינדר תהפוך לפרזנטורית של חברת טיפול ותרוויח כפי שמתפרסם לראשונה בפורטל עומרי חיון כ-250 אלף שקלים על הקמפיין שיצטרפו למיליון השקלים מ"הישרדות" עוד נודע שהפקת התוכנית הודיעה באופן סופי שלא הייתה רמאות בגמר והשורדת האחרונה היא אלה והפרס שלה לא יעבור לג'קי.

רק לאחרונה דיווחנו כי אייבינדר תיכנס לנעליה של דניאל גרינברג, גרושתו הטרייה של אייל גולן, ותנסה להביא את אותה הצלחה לחברה. אלה פרצה לתודעה כאשר כיכבה עם בן זוגה לשעבר, וובה, במירוץ למיליון לפני מספר שנים. לאחר מכן, חזרה לעונת אולסטארס, אך השניים הודחו בשלבים המוקדמים יחסית, ולא הצליחו לשחזר את ההצלחה מהפעם הראשונה, בה הגיעו לשלבים המכריעים של התוכנית.

בסופ"ש אלה אייבינדר ניצחה במבחן האש מול ג'קי אזולאי והוכרזה כזוכה של העונה הארוכה של "הישרדות". בעקבות ההצלחה שלה, אלה נכנסה לשואו ביזנס, ועברה המון ניתוחים פלסטיים בהרבה מקומות בגוף. היא הפכה לאושיית אינסטגרם והוזמנה להשתתף בעונה של "הישרדות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן