מעיין אשכנזי מ"הישרדות" עשתה קעקוע במקום מאד מאד אינטימי!

כוכבת הישרדות ביקרה אצל המקעקע, ואקס האח הגדול, אליאב אוזן, והתחדשה בקעקוע חדש. הקעקוע מצטרף לקעקוע אותו עשתה לאחר הפרידה מאביחי אוחנה

מעיין אשכנזי ממשיכה לעטר את גופה בקעקועים. כוכבת האח הגדול לשעבר הלכה השבוע לסטודיו של אליאב אוזן, אקס האח הגדול בעצמו, והתחדשה בקעקוע חדש בחזה . מעיין הוסיפה לצד הימני של גופה בקרבת החזה, קעקוע של פרח.

את הקעקוע החליטה לעשות אצל אליאב אוזן שכמובן שיתף את הרגע לצד אשכנזי מהסטודיו שלו והתגובות עימן.  אחת המגיבות כתבה: "מצאה לה איפה להתקעקע. תוהה האם פוזת הדוגמנות הזאת הייתה לפני שהוא אשכרה נגע בה עם המחט. מניסיון שלי זה לא מקום שאפשר לדגמן תוך כדי….זה מקום שאי אפשר לנשום תוך כדי".

כזכור, לפני חודשיים אשכנזי קעקעה את המילים "חזקה מהרוח", אולי כדי להראות שהיא התגברה על הפרידה מהאקס המיתולוגי אביחי, וכי היא הצליחה להתקדם ולהמשיך הלאה ממערכת יחסים אינטנסיבית. הקעקוע מצטרף לקעקוע נוסף באותו ז'אנר, עם המילה "אמיצה", אותו קיעקעה לא הרבה אחרי הפרידה מאוזן. מעיין הסבירה בזמנו מה הביא להחלטה שלה: "עשיתי קעקוע שהפירוש שלו הוא אמיצה. כל הפרידה הזו, אני חושבת שהייתי מאוד אמיצה בהתמודדות מול התקשורת, מול הטוקבקים, מול אנשים, מול עצמי, מול אביחי ומול המשפחה שלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן