מנו בהלם! מסכנה! אתם לא תאמינו מה קרה לניצן שיק מ"חתונה ממבט ראשון"

יוצאת חתונמי ניצן שיק תשחק בסדרה קורדרוי של הוט שם תשחק את אשתו של עידו . היא תגלם את חגית שעוה דוקטורט בוייצמן ונראה כי היא ידעה בדיוק מדוע החליטה לעזוב את העבודה הקודמת שלה

לפני מספר חודשים ניצן שיק עבדה בבית החולים בחצי משרה והתפטרה מכיוון שהתנאים במקום לא איפשרו לה להמשיך לעבוד שם. היא לקחה לעצמה פסק זמן ובוחנת אפשרויות אחרות. כעת נודע כי יוצאת חתונמי ניצן שיק תשחק בסדרה קורדרוי של הוט שם תשחק את אשתו של עידו.

היא תגלם את חגית שעושה דוקטורט בוייצמן ונראה כי היא ידעה בדיוק מדוע החליטה לעזוב את העבודה הקודמת שלה. מי עוד יככב שם? השחקנים אדם גבאי ("הנערים", "ביקור התזמורת" בברודוויי) ויפתח קליין ("כפולים", "למלא את החלל") לוהקו ל"קורדרוי", הסדרה החדשה והמבטיחה של היוצרת והבמאית הדס בן ארויה. בן ארויה, זוכת פרס אופיר, נחשבת לאחת היוצרות המוערכות ביותר בקולנוע הישראלי.

בסדרה החדשה, שתעלה ב-HOT, קליין צפוי לגלם את ערן: הבוס של דניאל (דר זוזובסקי) בחברת הייטק. ערן הוא גבר מוצלח וכריזמטי, והקשר שלו עם דניאל מוגדר כ"משהו בין אבא למאהב לבוס" – מה שמייצר מערכת יחסים מסוכנת. גבאי יגלם את אלעד, עובד בלתי נסבל של אותה חברה, שנכנס לעימות עם דניאל בעולמות ההטרדות המיניות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן