ג'קי עצבנית והפקת "הישרדות" דורשת מאלה אייבינדר לעבור פוליגרף או שיקחו לה את המיליון

הפקת הישרדות דרשה מהזוכה הגדולה אלה לבצע בדיקת פוליגרף אחרי שברשת פורסם קטע קצר שנתפס כמה שניות לפני תחילת הקרב מול ג'קי במהלכו נראת לכאורה אלה מורחת חומר דליק על החבל שלה – האם אלה תסכים לבדיקה?

בקטע שפורסם רואים את אלה אייבינדר מגרדת חומר מסוים מן הציפרוניים, ולכאורה מורחת אותו על החבל מעל האש, לא ברור בדיוק מה זה אבל בהפקה יש חשד שמדובר בחומר דליק שסייע לחוט שלה להיקרע מהר יותר מזה של ג'קי ולכן היא ניצחה אותה – אבל יש מי שטוען שמדובר רק בנסיון לבדוק עם החבל היה רטוב. באינסטגרם שלנו פרסמנו סרטון של ג'קי עצבנית במיוחד וטוענת שאלה גנבה ממנה את הפרס והיא זכתה שלא ביושר

הפקת הישרדות חוקרת המקרה וביקשה מהזוכה אלה אייבינדר לעבור בדיקת פוליגרף שיוכיח שלא רימתה בתוכנית. הבקשה הזו מגיעה אחרי שדנדן בולוטין יצא להגנתה מספר פעמים והסביר כי אייבינדר שיפשפה את אבן האש כי אבן חדשה לא נדלקת בקלות. בינתיים הספיקה אלה להתחמש בעורכי הדין של אסי בוזגלו מהעונה הקודמת שיתמודדו מול "רשת 13" והפקת "הישרדות" בסערה החדשה.

נציגיה ועורכי הדין של אלה מסרו: "היא דוחה את טענת הכזב ותיאבק על שמה הטוב בכל הכלים העומדים לרשותה. צפינו ב'מבחן האש' וראינו בבירור שהמגע בחבל נעשה באמצעות האצבע המורה, בעוד שבאבן האש נגעה מרשתנו באמצעות האגודל בלבד – עוד בטרם הכריז המנחה 'צאו לדרך'".

עוד נמסר מעורכי הדין של אלה: "הפקת התוכנית תרטיב את החבל על מנת לקדם את ג'קי אזולאי, והודיעה מפורשות שבכוונתה לבדוק שהחבל לא רטוב. חרף זאת, אתם מנהלים הליך 'בדיקה' אגרסיבי המטיל דופי בשמה הטוב – ביחס לאירוע. אייבינדר העבירה רשימת דרישות להפקת התוכנית, זאת אחרי שקיבלה זימון לבדיקת פוליגרף שתיערך מחר, והפצירה בהפקה לשלוח לה את ההסכם שחתמה עימם, תקנון התוכנית, תיעוד מצולם של ההנחיות שניתנו בעל פה טרם מבחן האש, רשימת הכלים והחומרים שהועמדו לרשות המתמודדות למבחן האש וסוג אבן האש שבה נעשה שימוש במבחן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן