צפו בתיעוד! אדם מסתורי ומסוכן תקף במכות רצח את הזמר הראל סקעת

לאחר הופעה בבאר שבע בחור בן 30 ביקש להכנס לרכב ההפקה של הראל סקעת וכאשר נענה בשלילה הוא החל לעקוב אחריו ולסמן לו תנועות מאיימות תוך כדי נהיגה-  המשטרה הוקפצה

אחרי שכבש את קיסריה ומילא אותה עד אפס מקום בערב מהסרטים הראל סקעת יצא לסיבוב הופעות ארצי חדש. הוא הגיע אליו עם ההפקה המטורפת והחדשנית איתה פתח את סיבוב ההופעות החדש אבל מה שקרה לו בבאר שבע היה מטורף.

לאחר ההופעה בבאר שבע בחור בן 30 ביקש להכנס לרכב ההפקה של הראל סקעת וכאשר נענה בשלילה הוא החל לעקוב אחריו ולסמן לו תנועות מאיימות תוך כדי נהיגה-  המשטרה הוקפצה והמטריד ברח מהאזור.

סקעת אמר: "בתור הורה האחריות שיש לך על הילדים שלך ממלאת אותך בפחד מוחשי, תחושת תיסכול של איך לעזאזל תסביר להם שזה המצב שלנו כאן במדינה.. אתמול ירדתי מהבמה לחדשות האיומות על הפיגוע בבני ברק, אחרי באר שבע וחדרה.. הרוע לובש פנים ודרכים חדשות.. אבל אסור לנו להיכנס לייאוש. לא נעניק מתנה לאף אחד שרוצה לפגוע בנו. לא פיסית ולא מורלית. זמן לקחת אויר, לשמור על עצמנו ועל הסובבים אותנו, לתת לממשלה וכוחות הביטחון לעשות את העבודה שלהם, ויחד, באחדות, לנצח גם את התקופה הזו.. יכולנו ונוכל עוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן