ואווו! מסכן מה עשו לו! אייל גולן זרק פצצה שהתפוצצה לי בפנים! אשכרה הפילו אותו!

אייל גולן השיק את האלבום החדש שלו, "קצת שמח קצת עצוב", בו הוא מציג יצירות מוסיקליות עם שירים ים תיכוניים וייחודים במקצב המזרחי. השירים הופקו, עובדו, הולחנו ונכתבו על ידי אבי אוחיון, עדן בן זקן, סתיו בגר, תמיר צור ועוד

רגע לפני חג הפסח אייל גולן שחרר אלבום חדש. את השקת האלבום הנוכחי מלווה מהלך יוצא דופן מבחינתו של גולן שהופך את האלבום החדש לאלבום ויזואלי, בו כל שיר זוכה לקליפ מיוחד. בסך הכל יכלול האלבום 22 שירים, מרשים מאד עבורו.

אייל גולן אמר על האלבום החדש: "קהל יקר שלי, כמיטב המסורת כמו בכל שנה רגע לפני חג הפסח, החגיגה הפרטית שלנו – אלבום חדש והשנה אני מתרגש במיוחד. 'קצת שמח קצת עצוב', 14 שירים חדשים שכל אחד מהם הוא חלק אחר ממני". את השיר הראשון שנושא את שם האלבום כתבו והלחינו לו אבי אוחיון ואברהם טל. כל שאר הקליפים שילוו את האלבום יסמלו תקופה או חוויה אישית מחייו האישיים והמקצועיים של גולן לאורך עשרות השנים בהן הוא פועל בתעשיית המוזיקה המקומית, ולדברי אנשיו של גולן מדובר באלבום הכי חשוף שלו עד היום.

השנה הצטלבה הוצאת האלבום עם אירועים שאינם קשורים בהכרח למוזיקה: יום הולדת 51 שמתקרב, דיווחים ממדורי הרכילות על חייו המשפחתיים, והשבוע גם החלה, כהמשך לפרשת "משחקי חברה", התביעה האזרחית נגדו מצד שתי נשים שטוענות כי ניצל אותן לכאורה וכמובן הגירושים מדניאל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן