האקסית מרוסקת! תכירו את החברה הדוגמנית פצצה של עדן חסון

רק לפני שבוע וחצי דווח כי עדן חסון נפרד מהחברה אודיה אזולאי אבל גורמים המעורים בפרטים דיווחו שהשניים נראו אמש בחתונה של נסרין קדרי. מה זה נראו? הם נצפו צמוד מאד

עדן חסון יצא עם זמרת צעירה בחודש האחרון, אודה אזולאי, שהבעירה את הבמות כמעט כמו עדן חסון ואף הוציאה להיט גדול לאחרונה. היא נראתה חוגגת עם עדן חסון אבל הקשר הזה הסתיים לפני שבוע וחצי כך לפחות אמר גם חסון. האמנם? השניים נצפו יחד בחתונה של נסרין קדרי שוב צמודים מאד.

רק לפני חודש נחשף כי הזמר עדן חסון והזמרת אודיה אזולאי נמצאים בקשר זוגי חדש ומרגש אבל זה היה קצר מדי. כידוע, עדן חסון זכה לפני ארבע שנים ב"שיר השנה" על סינגל הבכורה שלו "שמישהו יעצור אותי" מתוך אלבום הבכורה הנושא את אותו השם. אחד מהשירים באותו אלבום בכורה יצא שנה מאוחר יותר, "אין יותר מועדונים".

כאשר ביקש לאשר את הפרידה מאודיה אזולאי אמר חסון: "ניהלנו קשר בן חודש שלא כל כך הסתדר אבל למרות הכל היא באה להופעה שלי במנורה, יש כבוד". ומה לגבי אודיה אזולאי? היא זכתה להצלחה בשנה שעברה עם הסינגל "אור" שהיה במצעד הרשמי של גלגלצ ובשיאו דורג במקום השישי. האם החתונה של נסרין תחזיר אותם אחד לשנייה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן