סערה בערוץ 12! טרגדיה מטלטלת עברה על זוכה "הכוכב הבא" – תמיר גרינברג!

לאחר שהפתיע וריגש מדינה שלמה על מסך הטלוויזיה וזכה ב'כוכב הבא', הופיע בזאפה בפארק, אמפי שוני, היכל התרבות והאנגר 11, תמיר גרינברג מגיע לרוקדים עם כוכבים

תמיר גרינברג בדרך לרוקדים עם כוכבים והוא יככב על המסך שלכם בחצי הגמר שישודר בקרוב מאד. זה קורה אחרי שהוא הגיע בפעם השנייה למשכן האופרה בת"א, במופע עוצמתי ומרגש ובעיבודים חדשים וייחודיים בו הוא גם ארח את הראל סקעת.

כזכור, תמיר הגיע הישר מארה"ב לכבוש את הבמה הגדולה בישראל, עם קולו המחוספס והנדיר, כשהוא מציג בליווי להקתו הווירטואוזית, ביצועים יוצאי דופן של שירים מקוריים שנכנסו לחיינו, לצד ביצועים חד פעמיים ללהיטים מתקופות שונות. אחרי שניצח ב"הכוכב הבא" והספיק להופיע בכמה מופעי סולד אאוט, ועוד לפני שהוציא סינגל לרדיו – תמיר גרינברג גם שחרר את השיר הראשון שלו מאז התחרות: "Better".

כצפוי, גם הוא באנגלית, ומהרגע שהשיר נשלח לתחנות הרדיו ועלה לסטרימינג, המבחן האמיתי של תמיר בישראל החל. הוא אמר: "אז קודם כל אני מאוד מתרגש. מאוד. זה משהו שחיכיתי לו, אז אני נורא שמח שזה קורה. זה שיר כזה קליל וכיפי, עם מסר שתכף אדבר גם עליו, ובתקופה הכל כך לא קלה והאפורה הזאת – המטרה שלו היא לגרום לנו להרגיש יותר טוב. לפחות לי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן