חשיפה! זה הבלאגן שעשתה אמא של ג'קי אזולאי מאחורי הקלעים של גמר "הישרדות"

אחרי הזכייה של אלה אייבינדר, הגיעה אמא של ג׳קי וחיבקה את אלה ואמרה לה: ״הכל זה מלמעלה מה ששייך לך שייך לך וזה לא שלנו הכסף הזה״. השתיים התחבקו דקות ארוכות

למרות הדרמה בין ג'קי לאלה פורטל עומרי חיון היה נוכח לרגע אחד מיוחד מאחורי הקלעים אחרי גמר "הישרדות" בו נגשה אמא של ג'קי לאלה הזוכה ואמרה לה שהכל מלמעלה והפרס הגדול שלה. כל זה קרה רגע לפני המלחמה שפרצה על המקום הראשון בין אלה לג'קי. לאחר שהמשחק נגמר באופן רשמי, "השורדת האחרונה" אלה אייבינדר, הוכתרה כמתמודדת הכי מצחיקה ומרגשת העונה. אם לא די בכך היא כבר רואה את עצמה חוזרת לסבב נוסף. אז למה היא כל כך נהנתה, מה היא מתכוונת לעשות עכשיו והאם נראה אותה בעוד ריאליטי בקרוב? את התשובות היא סיפקה לאמא של ג'קי אזולאי.

מתברר כי אחרי הזכייה של אלה אייבינדר, הגיעה אמא של ג׳קי וחיבקה את אלה ואמרה לה: ״הכל זה מלמעלה מה ששייך לך שייך לך וזה לא שלנו הכסף הזה״. השתיים התחבקו דקות ארוכות.

עוד אמרה אלה: "במירוץ למיליון היה לי יותר קשה פיזית. מה כבר אנחנו עושים בהישרדות? משימה אחת ביום. בשונה מהמירוץ, שם אנחנו עושים 15 משימות ביום, רצים ממקום למקום וטסים ממדינה למדינה, בהישרדות אנחנו מחכים כבר שתהיה משימה, כי זה משעמם לא לעשות כלום כל היום. במירוץ היה לי פי 200 יותר קשה, ובואי נגיד שאם היו קוראים לי לחזור, הייתי צריכה לחשוב על זה. להישרדות, לעומת זאת, הייתי חוזרת בכל עונה מחדש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן