דנה זרמון חשפה בטעות את ה…. בסטורי ומחקה אבל אני הספקתי לתעד! צפו!

דנה זרמון העלתה פוסט בו רואים את ספק את הפטמה שלה כשהיא מצכיה לראווה את השיזוף שתפסה בסוף השבוע – הגולשים לא הבינו איך היא לא שמה לה והיא מיהרה להסביר

ברשתות החברתיות נראה כי העוקבים לא מפספסים את הפרטים הקטנים. בסוף השבוע כמה מהם הבחינו במשהו שנראה כמו הפטמה של דנה זרמון מבעד למגבת. זרמון מיד קיבלה פניות מעוקביה ומסוכנת יחסי הציבור שלה, כי חשפה בטעות את הפטמה שלה ברשתות. מה היא עשתה?

האושייה מיהרה להבהיר כי מדובר רק בצל והוסיפה: "חלום שלי שפטמה שלי תהיה כזאת גובה״. על העוקבים שלה: "זו העבודה שלי, ביום יום המספרים האלה פחות רלוונטיים עבורי, אבל כן חשובים עבור הלקוחות שלי. התוכן שלי מגיע ממקום אותנטי, שכיף לי לשתף, לא דברים שאני מנסה לעשות בכוח כדי לקבל עוד עוקבים. בסופו של דבר התוכן הכי אותנטי אצלי הם הפוסטים והסרטונים שהופכים להיות הכי ויראליים".

רוב כוכבי הרשת, כמו כוכבי הריאליטי, הם סלבס עם חיי מדף לא ארוכים במיוחד – כדי לשמור על עניין העוקבים שלהם לאורך זמן, עליהם לעבוד קשה ולהמציא את עצמם בכל פעם מחדש. לכן העובדה שדנה זרמון היא לא רק אחת מהמשפיעניות הגדולות בתעשייה אלא כוכבת מן המניין, מרשימה במיוחד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן