דיווח מיוחד: מחבל תקף את מגישת חדשות 13 סיוון כהן! מה מצבה???

מה מצבה של סיון מחדשות 13? המגישה העלתה סרטון בו היא כועסת על הקולגות שלה בתקשורת כשהיא פונה אליהם ישירות בעקבות גל הפיגועים הגדול שיש בימים אלה ברחבי ישראל: "תפסיקו לקרוא להם מפגע – הם מחבלים רוצחים"

אחרי עוד פיגוע קשה לסיון כהן נמאס. המגישה העלתה סרטון בו היא כועסת על הקולגות שלה בתקשורת כשהיא פונה אליהם ישירות בעקבות גל הפיגועים הגדול שיש בימים אלה ברחבי ישראל:  "תפסיקו לקרוא להם מפגע. תפסיקו לקרוא להם מפגע, תפסיקו לקרוא להם היורה, תפסיקו לקרוא להם הרוגים. הטרמינולוגיה מאוד פשוטה, יש נרצחים יש רוצחים, אי אפשר להתייחס ולכבס מילים כשאנחנו מדברים על הרוגים כל כך קשים. וכן, זה חשוב יש רוצח ויש נרצחים תודה רבה".

גם שרת הפנים איילה שקד עוררה זאת ברשת: "‏הלילה כולנו צריכים להניף דגלי ישראל ולהצדיע ללוחמי מג״ב שהסתערו על המחבלים והצילו חיים רבים. המחבלים המתועבים הגיעו חמושים על מנת לבצע טבח המוני. שולחת תנחומים למשפחות ההרוגים ומתפללת לרפואת הפצועים".

בשמונה השנים האחרונות שבהן היא מובילה את התוכנית "הכל כלול"  הצליחה סיון כהן־סבן להשפיע על סדר היום החברתי ולהוות כתובת לחלשים. למשל, אחרי התחקיר שלה על עוקץ קשישים על ידי חברות טלמרקטינג הוחלט לצאת בתוכנית הממשלתית "המגן" להגנה על קשישים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן