כוכבת "המירוץ למיליון" כמעט מתה בתאונת דרכים קטלנית!!!

הרכב של ענהאל שמואלי נפגע והגיע למצב גמור – מאז היא מאושפזת בבית החולים בלינסון שבפתח תקווה. הנזק בתאונה היה גדול כאשר כריות האוויר של הרכב נפתחו, והרכב הלך לגמרי

ענהאל שמואלי היתה בדרכה חזרה הביתה כשלפתע נכנס בה רכב שעבר ברמזור אדום. עוצמת הפגיעה היתה חזקה וזווית הפגיעה היתה במושב שליד הנהג, עליו היה מושב התינוק של ביתה התינוקת של שמואלי אך למזלה התינוקת לא הייתה ברכב כלל וכלל.

שמואלי יצאה משם חיה בנס והיא אמרה: "אני מרגישה מפורקת אבל זה נס גדול". הנזק בתאונה היה גדול, כריות האוויר של הרכב נפתחו, והרכב הלך לגמרי. רק לאחרונה, במסגרת פעילותה ברשת ענהאל שמואלי שיתפה על הדייט הראשון עם בעלה, עקיבא, וסיפרה על הדייטים בהתחלה שממש לא היו כמו שהיא חשבה שהם צריכים להיות:  המפגש הראשון שלי עם עקיבא היה צולע בלשון המעטה. התיישבנו בנמל תל אביב, הייתי שקטה, מופנמת, סגורה, מכונסת, הייתי חסרה, נוכחת בגופי אבל חסרה בנשמתי".

עוד אמרה: "הפחד השתלט עליי, בכלל לא חשבתי עליו, חשבתי איך לא לחוות דחייה, מה יגיד?! ומה יחשוב עלי?! אחרי הדייט, לשנינו היה ברור שאין לזה המשך…מה שהתחיל הזוי המשיך להיות הזוי, שכחתי את הארנק ברכב שלו מה שהוביל אותנו לדבר רגע אחרי הדייט בטלפון שלוש שעות על כלום על הובילו לדייט שני. השיח בנינו זרם, אולי בזכות הטלפון?! אולי בזכות שהפחד נרגע?! אולי ואולי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן