לפני כולם! תכירו את המתמודדות החדשות ב"אהבה חדשה" של ערוץ 13

אהבה חדשה היא תוכנית מציאות ישראלית, העוסקת בהיכרויות ומציאת זוגיות התוכנית עלתה לאוויר לראשונה לפני שנתיים  וביום ראשון תצא לדרך העונה השנייה – הכירו את הבנות החדשות

התוכנית אהבה חדשה מלווה על ידי מומחים מתחום הפסיכולוגיה והזוגיות: דור הררי, חמוטל לוי לשם וד"ר  לירז מרגלית. לרגל העונה החדשה אנחנו עורכים לכם היכרות עם הבנות החדשות שיככבו על המסך. נתחיל עם אל אדידה שגרה בתל אביב. היא מאפרת מקצועית, שעלתה מצרפת והביאה איתה את התחכום והסטייל הצרפתיים. אל היא אישה עצמאית כבר המון שנים, והיום מחפשת אהבה.

הבאה בתור היא מריאנה דייץ מבאר שבע שעלתה מאוקראינה היתה נשואה בעבר. עכשיו היא גרושה פלוס ילד, ובשעות העבודה היא מתאמת מערכות איכות. מריאנה מחפשת מישהו שיהיה הגבר בבית, ואומרת שלא תפגיש את בנה איתו עד שתדע שהוא המיוחד.

השלישית היא דנה בן ארי מפתח תקווה שלמדה באולפנה דתית, והיא מעידה על עצמה כברווזון המכוער. היא שמחה להציג מישהי עם מידות רגילות בתוכנית, שלא מתביישת בגוף שלה.  היא מעולם לא הביאה גבר להכיר את ההורים ועכשיו אולי זה יקרה.

האחרונה היא שני גולן עורכת דין מתל אביב. היא גדלה בנתניה בבית דתי, עם עוד חמישה אחים ויצאה מהדת בגיל 28 –  היא מחפשת מערכת יחסים מונוגמית ונאמנות והפחד הכי גדול שלה הוא שיבגדו בה בשנית.

צילום: מיכה לובטון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן