בן או בת? איתי לוי בזוגיות חדשה עם הדר חיון והיא נכנסה ממנו להריון סודי!!!

הזמר שהיה אמור להינשא להדר חיון החליט להפריד כוחות מהצמודה שלו אבל עכשיו שנתיים וחצי אחרי הפרידה הם בדרך לקאמבק היסטרי ואולי אפילו לחתונה מרגשת

איתי לוי שהיה אמור להינשא להדר חיון החליט להפריד כוחות מהצמודה שלו לפני שנתיים וחצי. מאז הם שמרו על עמימות בכל הנוגע לסיבת הפרידה וניתקו קשר. עתה מסתבר שהקשר חודש ביוזמתו של איתי לוי שמקווה לחזור להדר ולהמשיך את הקשר מהמקום בו הוא הגיע לסיומו.

כזכור, אחת הסיבות לפרידה של הייתה הפער בדת בניהם. איתי לוי גדל בבית מאמין – הוא הכניס ספר תורה שמימן בעצמו, ולא פעם דיבר על הקשר המיוחד שלו ליהדות ולדת. בראיון לישראל בידור הוא נשאל אם הוא רואה את עצמו חוזר בתשובה סופית ביום מן הימים ואמר: "אני חוזר בתשובה כל הזמן, גם בבפנים שלי. זה מלחמות כאלה, אם הקדוש ברוך הוא ירצה – לשם זה ילך. הכל בסדר".

הכל החל כאשר הם הסירו עוקב אחד מהשנייה ברשתות החברתיות והזמר מחק את כל הזיכרונות שלו עם הדר. מנגד חיון המשיכה לשדר שגרה כאשר העלתה תמונות עם הטבעת. בחודש אוקטובר 2018 היא סיימה טירונות והזמר המצליח היה שם כדי לתמוך בה. לאחרונה הוא הודה שאכן היו משברים בין השניים, אך לא מדובר במשהו סופי. מטעמה של הדר חיון נמסר: "אין תגובה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן