דרמה! נסרין קדרי והארוס הודיעו על ביטול החתונה בגלל הפיגועים בארץ!

בעוד שלושה ימים הזמרת נסרין קדרי תתחתן  עם רום שמיר ורגע לפני האירוע היא משתפת בתחושות שלה בתור כלה שמתחתנת בגל טרור עצבני ועוצמתי של הערבים שלא בוחלים באמצעים

נסרין קדרי מתכוננת לחתונה והיא קיוותה שזה היה קורה בתקופה יותר רגועה. רגע לפני האירוע היא משתפת בתחושות שלה בתור כלה שמתחתנת בגל טרור עצבני ועוצמתי של הערבים שלא בוחלים באמצעים ומדי יומיים מבצעים פיגועים קשים בחברה הישראלית.

היא כתבה  "אני לא מעכלת את המציאות החדשה. השבוע הזה היה אמור להיות השבוע המאושר בחיי. שבוע שחיכיתי לו בעצם חיים שלמים. בראשון הקרוב אני אצעד מתחת לחופה וכל השבוע הזה מלווה בחגיגות וארגונים אחרונים".

עוד כתבה: "זה הכה בנו לראשונה בבאר שבע, המשיך לחדרה ואתמול בבני ברק ורמת גן, זה לא נקלט לי. אנשים שלא ישובו עוד, משפחות שלמות שחייהם לא יחזרו להיות אותו הדבר. אני לא מעכלת את המציאות החדשה והפחד והחששות שמגיעים בעשייה היומיומית. למה אנחנו צריכים לפחד ללכת למכולת או לאכול במסעדה? אני לא מצליחה להבין זאת".

לקראת החתונה אמרה: "במהירות השמחה וההתרגשות התחלפה בעצב וכאב רב, ליבי עם משפחות הקורבנות ואני שולחת את תנחומיי. אני קוראת לכולם בימים כלכך כואבים ורגישים לאהוב, לתמוך אחד בשניה ושלא ניתן לטרור להשתלט לנו על החיים. מאחלת לי ולכולנו לשמור על אופטימיות וחיוביות מלאי שמחה ואהבה ולא ניתן לשום דבר לשבור את רוחנו. הלוואי ולא נצטרך לפחד ושנוכל לבחור בין טוב לטוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן