דרמה! האקסית הפצצה של עומר אדם תכנס לבית "האח הגדול" בקרוב

אמנם היא לא סלב על אבל בהחלט דמות מוכרת ולענות האנונימיים של האח הגדול תיכנס דוגמנית פצצה אחרי שהליהוקים לעונה הבאה של "האח הגדול" נמצאים בעיצומם

אחת הדיירות בעונה הבאה תהיה שחר חיון. הדוגמנית מוכרת בתעשייה במספר חזיתות. האחת ברשתות החברתיות – באינסטגרם ובטיקטוק חשבונה מונה למעלה ממאתיים אלף עוקבים והיא אחת הכוכבות הפופולריות היום במדינה.

בנוסף, חיון מוכרת בזכות הקשר שלה עם עומר אדם, איתו השתתפה בקמפיין ואף היו שמועות שהם במערכת יחסים – דבר שהוכחש. מהפקת האח הגדול נמסר בתגובה: "רבים נבחנים באודישנים לעונה הבאה של האח הגדול אך זהות הדיירים שייבחרו להכנס לבית המפורסם במדינה ייחשפו בערב ההשקה ברשת 13".

כידוע, בשונה משתי העונות האחרונות, בית האח הגדול יעבור שיפוץ רציני ולא יחסכו כסף בהפקה אחרי הקיצוצים שהיו שם בגלל הקורונה. עוד נודע כי האח הגדול עונת האנונימיים תיערך השנה מאה עשרים ושישה ימים ותתחיל ביוני הקרוב – כרגע בהפקה שוקלים להתחיל את העונה וללכת על התאריך ה-6.6.22 או לחכות לאמצע חודש שישי. לאחר כישלון ברייטינג אחרי עוד עונת סלבס, באח הגדול משנים כיוון ויאיישו את הבית עם משתתפים אנונימיים, כמו בעונות הראשונות והמוצלחות של הפורמט בארץ.  הליהוקים לעונות הקרובה של האח הגדול החלו בנובמבר, ובפורמט מתוכנן שינוי כיוון מהותי.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן