ג'קי אזולאי לקחה את המקום הראשון ב"הישרדות" או לא? עומרי חיון חושף!

השורדת ג'קי אזולאי עושה הכנות לגמר הישרדות בשבת והשבוע היא הגיעה לאירוע חברה על מנת לבשל לעובדים מטעמים – ההתרגשות הגדולה ניכרה על פניה אבל הבישולים עזרו לה לחייך – אז האם ג'קי לקחה את המיליון?

יומיים לפני הגמר הוזמנה השורדת ג׳קי אזולאי לבשל לעובדי חברה בישראל את מנת הקוסקוס והמפרום המפורסמת שלה. מה היא עשתה? את הלחץ והחרדה לפני השידור היא אזולאי במטבח ומאמש היא עושה הכל כדי לבצע את ההכנות לקראת ארוחת הצהריים לעובדים. עוד נודע לפורטל עומרי חיון שג'קי הגיעה למקום השני בגמר "הישרדות" והפסידה לאלה שניצחה

בתמונות שצולמו ניתן לראות כי אזולאי בלחץ: "היא מאוד מתרגשת לקראת שבת וצפויה לקחת את המקום ראשון ולהיות זוכת "הישרדות VIP" הבאה". אמרו אנשים שנכחו במקום ושמעו אותה מדברת בביטחון על הסיכוי שלה לזכות בפרס הגדול.

כידוע, ג'קי לא נותנת לשום אמירה ודעה חיצוניות לטשטש את המחשבה העצמאית שלה, והיא עושה את זה במשחק שבו תפקוד "טוב" דורש תכונות שחברתית תמיד היו בכלל אסורות על נשים. בלעדיה לא הייתה ברית נשים, ואם מישהי אחרת, עדינה יותר, תיקח את המיליון כי היא עוברת טוב יותר בגרון של המושבעים והקהל, זו תהיה הפתעה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן