בגלל בנט? ערוץ 13 שחררו הודעה דרמטית: "איילה חסון לא תשדר כרגע"

מגישת חדשות 13 איילה חסון תעדר השבוע משידור חדשות שישי ושבת, מי שתחליף אותה היא נגה ניר נאמן – מצבה של חסון טוב והיא שומרת על כללי הבידוד

בגלל התחקירים נגד בנט ראש הממשלה? המגישה איילה חסון נדבקה בקורונה. היא חשפה את זה כאשר כתבה בדף הטוויטר שלה: "בוקר טוב, בסוף היא הגיעה גם אליי. הקורונה.  בריאות לכולם". יו"ר הוועדה לביטחון פנים ח"כ מירב בן ארי ברכה לרפואה שלמה כמו גם העיתונאי, כתב חדשות 13 לענייני ירושלים, יוסי אלי.

כאמור, נגה ניר נאמן תמלא את מקומה של אילה חסון בשישי בערב בעוד ליאור קינן נבחרה להגיש במקומה את "המטה המרכזי".  כזכור, לאחרונה  העיתונאית הוותיקה השתלחה בלשכתו של בנט וגם בקולגות שלה כאשר כתבה העיתונאית הוותיקה: "ביום שישי בערב, מתן סידי הדובר של בנט שלח לנו בווטסאפ איום שהוא יתן סיפורים בלעדיים רק למתחרים שלנו ויחרים אותנו מתדרוכים של לשכת רוהמ. פרצנו בבכי עכשיו אתם מבינים איך המפעל עובד, ולמה יש עיתונאים שמתנפלים עלינו והכסף של הציבור פחות מעניין אותם, העיקר לאכול ולהאכיל מהשלטון".

עוד ציינה: "פרצנו בבכי עכשיו אתם מבינים איך המפעל עובד, ולמה יש עיתונאים שמתנפלים עלינו והכסף של הציבור פחות מעניין אותם. מדוע בנט בחר להסתיר מהציבור מידע כה דרמטי, ולפיו החליט להפוך את הבית הפרטי שלו ברעננה למעון הרשמי של רוה״מ, על כל ההשלכות המדיניות הציבוריות והכספיות ? המידע הדרמטי הזה מאוד עניין את הציבור ברשתות החברתיות, את התקשורת פחות, על זה בנט בנה. מתן סידי הדובר היה השליח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן