פרסום ראשון!!! אילנית לוי בהריון חדש מאלירז שדה ואתם לא תאמינו למה היא מצפה

האם אילנית לוי בהריון שני? לפי מקורבים לאילנית ואלירז השניים מתכננים בתקופה הקרובה להיכנס להריון נוסף ואחרון – כל זה קורה אחרי שלפי שמועות בתעשייה אילנית לוי שוב בהיריון אך היא הכחישה

חמישה חודשים עברו ונראה כי הדוגמנית והמגישה אילנית לוי התאוששה לגמרי מהלידה הקשה שעברה עם בתה הטרייה אריאה ולאחר שחזרה לשגרת עבודה וצילומים, כעת היא מרגישה מספיק בנוח לחשוף עוד רגעים יפים איתה. לפי מקורבים לאילנית ואלירז השניים מתכננים בתקופה הקרובה להיכנס להריון נוסף ואחרון.

בכל ראיון של אילנית לוי עולה השאלה על ילדים. אילנית לוי הגיעה לאחרונה לסט הצילומים של קמפיין הקיץ של חברת תכשיטים אשר בחרה בה כפרזנטורית במקומה של אסתי גינזבורג. לאור העובדה שכולם סקרנים לדעת, אילנית לוי שיתפה פעולה וחשפה בהתרגשות. "הריון? בא לך זאת אמרה מדהימה, אם את מכירה שיטה אחרת… בשני ההריונות הקודמים שלי פחות נהניתי, אבל זה משהו שצריך לעבור".

על תינוק: "בא לי שוב לגדל תינוק זה ברור. את יודעת איזה כיף זה? יש לי ילדים ענקיים, אז ברור שאנחנו מצפים בהתרגשות. הייתי בת 20 כשגידלתי ילדים בפעם הראשונה. אנחנו מצפים ומתרגשים ממש. זה יהיה מגניב. עוד מעט אלין וליאם יוציאו רישיון, זה סינג'ורים. סתם כי בא לי לסנג'ר אותם על כל הסינג'ורים שהם סינג'רו אותי בחיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן