אלה או ג'קי? עומרי חיון חושף לראשונה – זאת הזוכה בגמר "הישרדות VIP" הלם!!!

ספוילר: לפורטל עומרי חיון הגיע השם של הזוכה בגמר הישרדות – לפי הצבעות המושבעים נחכה להכרזה הרשמית בגמר בשבת אבל מי שלא יכול לחכות יקבל את התשובה בידיעה הבאה

אחרי שחשפנו לראשונה ששירה תודח ואת שלישית הגמר קבלו את הזוכה הגדולה של "הישרדות VIP" – אלה אייבינדר זכתה בגמר הישרדות לפי הצבעות המושבעים – ההכרזה הרשמית תהיה בגמר בשבת. כידוע גמר הנשים בהישרדות יכלול את ג׳קי אלה ואודליה. תוצאות גמר הישרדות דלפו לעומרי חיון כאשר ערך התכנית "הישרדות", כולל דירוג הגמרים של העונות שעברו, אז מי זכתה בגמר הגדול?

שלוש הבנות החזקות ביותר על האי עשו זאת. לפי מידע שנשלח לפורטל עומרי חיון השלשיה בגמר הם הבנות ג'קי אודליה ואלה. ומי הזוכה? תוצאות גמר הישרדות דלפו לרשת והשלישייה שהגיעה לגמ כזכור, לאחרונה דודו אוואט הודח, מדובר במי שסומן כאחד הפיינליסטים הברורים של העונה, שבת הברית שלו מתחילת המשחק, ג'קי אזולאי, בחרה בברית הנשים על פניו.

עכשיו הרשת גועשת לא רק בגלל זה אלא גם בגלל הדלפת השמות שהגיעו לגמר. אם לא די בכך, אז גם תוצאות גמר הישרדות דלפו לפורטל עומרי חיון. העונה הנוכחית שתסתיים בחודש אפריל הקרוב בשבת הקרובה. המנצחת היא אלה אייבינדר, ג'קי אזולאי במקום השני, ואודליה סויסה סיימה במקום השלישי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן