אתם לא תאמינו באיזה תוכנית ריאליטי ירדן ג'רבי הולכת להשתתף!

ירדן גרבי לא עוזבת את המסך: ג'ודאית העבר תשתתף בתכנית ריאליטי בפעם השנייה מאז שפרשה מהענף, היא הפעם הולכת לככב בתכנית הבישולים מאסטר שף ביחד עם דידי הררי וחברים

לאחר שהגיעה עד לגמר הישרדות בעונה שעברה, ירדן גרבי המדליסטית האולימפית הפכה מאז לסלב. כעת נודע כי ג'ודאית העבר תשתתף בתכנית ריאליטי בפעם השנייה מאז שפרשה מהענף, היא הפעם הולכת לככב בתכנית הבישולים מאסטר שף ביחד עם דידי הררי דנה פרידר ועוד. אז נכון, זה עוד קצת מוזר לראות אותה ככה, בלי החליפה, הכי רחוק ממזרן הג'ודו – אבל ירדן ג'רבי כבר במקום אחר לגמרי, חיה ועובדת.

רק לפני חודשיים היא לוהקה כפרזנטורית של ליין מוצרי יוגורט פרו המועשרים בחלבון תחת הסלוגן, "נחישות מנצחת הכל".22 שנה הג'ודו היה כל עולמה. ב-2013 הייתה אלופת עולם ושלוש שנים אחר כך הביאה לישראל את מדליית הארד מאולימפיאדת ריו, והייתה לאישה השנייה שעשתה זאת אחרי יעל ארד. אבל דווקא אז, בשיא שלה, אש המוטיבציה כבתה והיא הודיעה על פרישה.

אגב, בשנתיים האחרונות היא בליסבון, יש לה חברת נדל"ן שהקימה על שמה ובניין המגורים שעליו היא חולמת יתחיל להיבנות בקרוב. "למדתי עולם ומלואו. משכנתאות, הלוואות, מע"מ, מיסים, הקמת חברה, עורכי דין, רואי חשבון, אדריכלים, מהנדסים, חוקי בנייה, מה לא"  – בקרוב נראה אותה מבשלת גם. יפה לה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן