הודעה מצמררת מבית החולים! זה מה שקרה לנסרין קדרי בחודש השני להריון!

שלושה שבועות לפני החתונה הגדולה שלה: נסרין קדרי ורום שמיר הגיעו לטעימות באולם ביחד עם המפיקה שלהם לאירוע אירית רחמים שכיכבה בהישרדות בעבר ומקווה להרים אירוע עצום

בתאריך 3/4 נסרין קדרי ורום שמיר יתחתנו באולמי לגו בראשון לציון, זה קורה רק שלושה חודשים של זוגיות ומאז שרום שמיר החליט להציע נישואים לנסרין ההכנות עלו שלב. עכשיו, נסרין קדרי ורום שמיר הגיעו לטעימות באולם שלושה שבועות לפני החתונה הגדולה שלה.

החברים הקרובים והמשפחה של נסרין קדרי כבר לא יכולים לחכות לחתונה ולחגיגה הגדולה שתיערך בחודש הבא בראשון לציון. חודש וחצי בדיוק אחרי הצעה הנישואין יש כבר תאריך לחתונה של נסרין הזמרת ורום שמיר איש העסקים.  כזכור, ביום ההצעה, נכחו באירוע המיוחד שארגן רום שמיר לחברה שלו, הרבה מאד מכרים. אז, רק אחרי חודשיים של זוגיות רום שמיר החליט להציע נישואים לנסרין והיא אמרה לו כן.

ההצעה הייתה בביתה של נסרין בהרצליה, שם רום עבר לגור יחד איתה ונראה כי השניים מרוצים מאד מהחיים החדשים שלהם. כידוע, הזמרת הייתה כבר מאורסת לפני ארבע שנים, כשהיא והאקס התארסו אחרי 12 שנות זוגיות, אך לאחר חודשיים בלבד אחרי החליטו לפרק את החבילה וללכת איש איש לדרכו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן