ג'קי ואודליה בהלם! זה הכוכב המפורסם שישתתף בעונה החדשה של "הישרדות"

שלושה חודשים לאחר שידור התחקיר שהסעיר את המדינה, גיא שיקר, הגרוש של הדיילת שנחשפה בתחקיר 'המקור' של רביב דרוקר על ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, בדרך להישרדות

הצילומים לעונה החדשה של הישרדות שאמורה להיות ללא מפורסמים ובימים אלה עומדת לצאת לדרך ותצולם במהלך הקיץ הקרוב וצפויים להימשך קצת יותר מחודש, במסגרתם יעברו המתמודדים תנאי הישרדות קשים, הכל בדרך אל הפרס של המקום הראשון.

כך או כך, נדמה שהישרדות לא הולכת לרדת מהמסך של כולנו בזמן הקרוב, התכנית המצליחה אשר במסגרתה צולמו כבר עשר עונות עד כה, צפויה לחזור בקרוב למסך של כולנו ושלושה חודשים לאחר שידור התחקיר שהסעיר את המדינה, גיא שיקר, הגרוש של הדיילת שנחשפה בתחקיר 'המקור' של רביב דרוקר על ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, בדרך לשם.

כזכור, בתחקיר נטען שיוסי כהן ושיא שיקר ישבו על ויסקי וניהלו כביכול מו"מ על אישתו. "אין דבר רחוק יותר מהאמת. יוסי כהן ואני נפגשנו פעם אחת ב 4 עיניים, שיחה שהייתה רצופה באיומים עלי, על מקום עבודתי, רצופה בחקירות על איך אני יודע, איך עליתי על הרומן שלו, כל מה שעניין אותו זה להשתיק אותי ולהבין איך אני יודע את מספר הטלפון שלו". אמר בזמנו שיקר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן