זה הצעד הדרמטי שעשתה דניאל גרינברג ומחקה סופית את אייל גולן מחייה

דניאל גרינברג מחקה מחשבון האינסטגרם שלה את כל התמונות המשותפות שלה עם הגרוש שלה והזמר אייל גולן. קולטים? כל הזיכרונות משלוש שנות זוגיות משותפת הכוללת נישואים ושני ילדים נעלמה.

גרינברג לא שקלה שום דבר ובמכה אחת פשוט הסירה הכל – לא רוצה שום זכר לימים עימו כנראה. כך למשל, בין התמונות שנמחקו היו כאלו מחופשות זוגיות, ממסיבות ואירועים. אגב, בכל זאת אם תחפרו תמצאו שלוש תמונות שלהם ביחד: ההריון, תמונה משפחתית של כל הילדים והאחים. במהלך סוף השבוע מחקה דניאל את אייל גולן סופית מחייה והסירה את כל התמונות המשותפות שלהם יחד באינסטגרם שלה. מהלך שמתאים ל-2022 ואולי קצת באיחור.

עם זאת, יש לציין כי גרינברג עדיין עוקבת ברשתות אחרי אייל גולן וגם הוא עוקב אחריה. כזכור, לפני שבוע העלתה דניאל גרינברג פוסט מלווה בסרטונים שבהם היא מעניקה אהבה, חיבוקים ונשיקות לבתה הבכורה מיאל. הפוסט הפך למקום שבו הגולשים ביטאו את תחושותיהם לגבי הדברים שאמרה גרינברג במהלך הראיון המדובר.

"קיבלת את הכסף והתחלת ללכלך", האשים מגיב את גרינברג, "תתביישי לך. התחתנת איתו, תסתמי את הפה. תאכלי את הדייסה שבישלת". "ממש ממש לא היה לעניין. עכשיו אפשר לדעת שהכל היה מתוכנן ורצית רק להתפרסם על גבו ולהתייצב כלכלית. לא הייתה אהבה מההתחלה", קבעה גולשת אחרת. "בואנ'ה, את שחקנית ב'הבימה', את", כתבה גולשת נוספת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן